Never gonna know, if you never even try - Reisverslag uit Capelle aan den IJssel, Nederland van Sanne Rijpkema - WaarBenJij.nu Never gonna know, if you never even try - Reisverslag uit Capelle aan den IJssel, Nederland van Sanne Rijpkema - WaarBenJij.nu

Never gonna know, if you never even try

Door: Camille en Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

21 September 2015 | Nederland, Capelle aan den IJssel

Never gonna know if you never even try - The Script

Het begint al behoorlijk te kriebelen. Nog 20 nachtjes slapen, onze voorbereidingen zijn bijna afgerond. Vandaag hebben we dan ook onze laatste to do list opgesteld, samen met onze begeleiders Wessel en Eva. Met zijn vieren hebben we een leuk café’tje opgezocht, om daar de laatste dingen door te nemen. Ook hebben we de SAMENwerkingsovereenkomst officieel ondertekend: Nu kunnen we niet meer terug. De komende weken zullen we ons vooral bezig gaan houden met het aanvragen van onze visa, het bijeensprokkelen van onze paklijsten en natuurlijk ons best blijven doen voor het ophalen van sponsorgeld. Ook het afscheid nemen is hier en daar al begonnen, zoals van (bij)baantjes en vrienden/vriendinnen. Het wordt alsmaar spannender!

• 28 September 2015 - 12:42

Fam.Ursinus:

Tof om dit te lezen dames!
    In een tijd waar je de negatieve diarree zo’n beetje elke dag via de mail, Whatsup, Facebook of al wat niet meer op je netvlies krijgt, is het des te mooier om te zien dat jullie de wereld juist een beetje mooier willen maken!

Groeten uit Rhoontjeknor